۱- ثبت سفارش

برای انتخاب و خرید محصول نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‌گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش تولید محتوای کمون تمام تلاش خود را می‌کنند تا اطلاعات موردنیاز برای خرید هر محصول به صورت کافی و روشن در سایت موجود باشد. با این حال در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات بود، می‌توانید در ساعات ۱۰ الی ۱۴ روزهای کاری با شماره ۰۵۱۳۶۶۲۲۲۳۱ تماس گرفته و به ‌صورت مستقیم با کارشناسان فنی گفتگو کنید.

به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چطور می توانم به شما اعتماد کنم؟

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد به این کسب ‌و کار رسمیت و اعتبار می ‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین و احراز هویت از طریق آدرس فیزیکی مکان کسب و کار، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای اینماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی تصویر اینماد روبرو، از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین برند کمون توسط اداره ثبت اسناد کشور به صورت رسمی نیز ثبت گردیده است. رضایت مشتری برکت کسب و کار ماست.

سفارش خودم را چطور ثبت کنم؟

روش ثبت سفارش در کنار صفحه هر محصول قرار دارد با این حال شما می توانید جهت ثبت سفارش خود، نام، نام خانوادگی، آدرس دقیق، کد پستی، تلفن تماس، رسید واریز (یا شماره تراکنش) و نام محصول را به شماره ۰۹۳۵۲۲۲۰۶۸۸ پیامک و یا از طریق واتس آپ یا تلگرام ارسال نمایید. پس از دریافت اطلاعات، سفارش شما پردازش شده و کدرهگیری محصول برای شما پیامک می گردد.

بانک پارسیان- محمد صامتی
۶۲۲۱-۰۶۱۲-۱۸۶۶-۵۵۲۱

در چه ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات ثبت سفارش، سفارش شما را بررسی کرد و در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش بسته شما تحویل شرکت پست می گردد.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به‌صورت اقساطی پرداخت کنم؟

بله، امکان پرداخت ودیعه ای وجود دارد. تا دو ماه پس از اولین واریز، به محض تسویه حساب سفارش شما ارسال خواهد شد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، تنها کالاهایی امکان سفارش دارند که در سایت کمون با وضعیت موجود مشخص شده‌اند.

توجه داشته باشید که، کالاهای دارای قیمت در بخش محصولات سایت که با وضعیت “موجود” مشخص‌شده، در انبار موجود می باشند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به‌منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را به همراه اطلاعات تحویل گیرنده، ارسال نمایند.

آیا تعداد خرید از یک محصول در سایت کمون محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سایت کمون وجود ندارد، بااین‌وجود، با توجه به اینکه موجودی قابل‌فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به‌صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۲- پیگیری سفارش

چطور می توانم بسته خودم را رهگیری کنم؟

می‌توانید مرسوله خود را از طریق کدرهگیری که توسط پیامک توسط ما برای شما ارسال شده و با استفاده از سایت شرکت پست به آدرس زیر مرسوله خود را پیگیری کنید:
https://tracking.post.ir

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با کمون تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به‌صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و درصورتی‌که نیاز باشد کارشناسان فروش کمون با شما تماس خواهند گرفت.

۳- ارسال سفارش

ارسال سفارش و هزینه آن به چه صورت هست؟

 تمامی محصولات کمون در سراسر ایران از طریق پست پیشتاز بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

پس از ثبت سفارش محصول چند روزه به دستم می رسه؟

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3 الی 7 روز کاری است. در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.

۴- ضمانت و گارانتی محصولات

آیا محصولات شما دارای ضمانت هستند؟

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های کمون بوده است و برند کمون در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولات ارائه شده در سایت کمون صد در صد اصل بوده و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می باشند.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشت باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کمون اطلاع داده شود.
– لازم است بسته بندی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته بندی اصلی خود به کمون بازگردانده شود.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و …) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا و از طریق پیام و یا تماس با خط تلفن ثابت کمون اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
–استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته بندی خود به کمون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کمون از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کمون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات کمون اطلاع داده شود.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

 – با توجه به بسته بندی ایمن، استاندارد و دقیق همه مرسولات، احتمال آسیب دیدگی به هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست بسیار کم است با این وجود آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کمون اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در بسته بندی اصلی خود به کمون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کمون بازگردانده شود.

کالایی که می خواهم مرجوع کنم را چطور ارسال کنم؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کمون خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در بسته بندی اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– بسته خود را به آدرس مبدا که بر روی بسته بندی اصلی محصول درج شده–واحدخدمات پس ازفروش کمون ارسال کنید.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش کمون ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان کمون تایید شود، کالا تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، کمون تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کمون، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۶۲۲۲۳۱ واحدخدمات پس از فروش تماس بگیرید.

کمون، شریک بازی و رشد کودک شما

فروشگاه رسمی محصولات برند کمون - پاسخگویی تلفنی از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روزهای کاری : ۰۵۱۳۶۶۲۲۲۳۱
logo-samandehi


استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کمون فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.