کارشناسان بخش تولید محتوای کمون تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات موردنیاز برای خرید هر محصول به صورت کافی و روشن در سایت موجود باشد. با این حال در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات بود، میتوانید در ساعات ۱۰ الی ۱۴ روزهای کاری با شماره ۰۵۱۳۶۶۲۲۲۳۱ تماس گرفته و به صورت مستقیم با کارشناسان فنی گفتگو کنید.
دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین و احراز هویت از طریق آدرس فیزیکی مکان کسب و کار، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای اینماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید با کلیک روی تصویر اینماد روبرو، از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین برند کمون توسط اداره ثبت اسناد کشور به صورت رسمی نیز ثبت گردیده است. رضایت مشتری برکت کسب و کار ماست.
روش ثبت سفارش در کنار صفحه هر محصول قرار دارد با این حال شما می توانید جهت ثبت سفارش خود، نام، نام خانوادگی، آدرس دقیق، کد پستی، تلفن تماس، رسید واریز (یا شماره تراکنش) و نام محصول را به شماره ۰۹۳۵۲۲۲۰۶۸۸ پیامک و یا از طریق واتس آپ یا تلگرام ارسال نمایید. پس از دریافت اطلاعات، سفارش شما پردازش شده و کدرهگیری محصول برای شما پیامک می گردد.
بانک پارسیان- محمد صامتی
۶۲۲۱-۰۶۱۲-۱۸۶۶-۵۵۲۱
شما در ۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات ثبت سفارش، سفارش شما را بررسی کرد و در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش بسته شما تحویل شرکت پست می گردد.
بله، امکان پرداخت ودیعه ای وجود دارد. تا دو ماه پس از اولین واریز، به محض تسویه حساب سفارش شما ارسال خواهد شد.
خیر، تنها کالاهایی امکان سفارش دارند که در سایت کمون با وضعیت موجود مشخص شدهاند.
توجه داشته باشید که، کالاهای دارای قیمت در بخش محصولات سایت که با وضعیت “موجود” مشخصشده، در انبار موجود می باشند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
خیر، بهمنظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را به همراه اطلاعات تحویل گیرنده، ارسال نمایند.
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سایت کمون وجود ندارد، بااینوجود، با توجه به اینکه موجودی قابلفروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را بهصورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
میتوانید مرسوله خود را از طریق کدرهگیری که توسط پیامک توسط ما برای شما ارسال شده و با استفاده از سایت شرکت پست به آدرس زیر مرسوله خود را پیگیری کنید:
https://tracking.post.ir
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما بهصورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاعرسانی خواهد شد و درصورتیکه نیاز باشد کارشناسان فروش کمون با شما تماس خواهند گرفت.
تمامی محصولات کمون در سراسر ایران از طریق پست پیشتاز بصورت رایگان ارسال خواهد شد.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3 الی 7 روز کاری است. در مناسبتهای خاص و روزهای پایانی سال سفارشهای ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویسهای پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای کمون بوده است و برند کمون در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولات ارائه شده در سایت کمون صد در صد اصل بوده و دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می باشند.
– اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشت باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به کمون اطلاع داده شود.
– لازم است بسته بندی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بسته بندی اصلی خود به کمون بازگردانده شود.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و …) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا و از طریق پیام و یا تماس با خط تلفن ثابت کمون اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
–استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بسته بندی خود به کمون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کمون از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کمون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات کمون اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن، استاندارد و دقیق همه مرسولات، احتمال آسیب دیدگی به هنگام حمل و نقل توسط شرکت پست بسیار کم است با این وجود آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کمون اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بسته بندی اصلی خود به کمون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کمون بازگردانده شود.
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کمون خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در بسته بندی اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– بسته خود را به آدرس مبدا که بر روی بسته بندی اصلی محصول درج شده–واحدخدمات پس ازفروش کمون ارسال کنید.
– کارشناسان خدمات پس از فروش کمون ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان کمون تایید شود، کالا تعویض خواهد شد.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، کمون تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کمون، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۶۲۲۲۳۱ واحدخدمات پس از فروش تماس بگیرید.